Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy w pigułce

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy w pigułce

Performance marketing (po polsku marketing efektywnościowy) to działania prowadzone w internecie, które mają na celu przekonać odbiorcę do wykonania konkretnej czynności na stronie. Jest to istotna część kampanii reklamowej, która opiera się na rozliczeniu za efekt. Warto wiedzieć, jak z niej poprawnie korzystać.

Badania UX – 8 metod na poprawę użyteczności

Badania UX – 8 metod na poprawę użyteczności

Badania UX w dzisiejszych czasach powinny być znane nie tylko UX / UI Designerom, ale każdemu, kto ma styczność z tworzeniem stron internetowych czy aplikacji mobilnych. Nawet jeśli samodzielnie nie będziesz prowadzić takich badań, to warto mieć świadomość istniejących metodologii oraz sposobu, w jaki można je wykorzystać do tworzenia produktów cyfrowych, które użytkownicy po prostu uwielbiają.

Kurs online – case study, czyli ile zarobiłem na uczeniu analityki

Kurs online – case study, czyli ile zarobiłem na uczeniu analityki

Kursy online to ostatnio popularny temat. Coraz więcej osób zarabia na życie dzieląc się swoją wiedzą przez Internet. Sam też dołączyłem do tej grupy i w maju rozpocząłem sprzedaż swojego kursu o Google Analytics dla E-commerce. W tym case study dzielę się wynikami i wnioskami z tego wymagającego projektu.