Praktyczne szkolenie Google Analytics


Szukasz szkolenia z Google Analytics dla siebie lub swojej firmy?

Dopasowanego do Twojego poziomu wiedzy?

W 100% praktycznego?

Z przykładami z Twojego konta Google Analytics?

To dobrze trafiłeś. Prowadzę szkolenia zamknięte z Google Analytics dla firm.

Ze mną wreszcie opanujesz Analyticsa

Szkolenie jest dopasowane do Twojej firmy pod kątem zawartości, ćwiczeń i przykładów. Posiada natomiast także części stałe i opiera się o szkielet zagadnień przedstawionych poniżej.

Szkolenie z Google Analytics zawiera następujące moduły:

#1: Śledzenie i analiza konwersji

  • Jak skonfigurować cele?
  • Jak zaimplementować śledzenie E-commerce?
  • Czym różni się standardowy i ulepszony E-commerce. Który wybrać i dlaczego?

#2: Analiza danych

  • Które metryki są istotne, a na które nie zwracać uwagi?
  • Jak interpretować współczynnik odrzuceń i czy warto go modyfikować?
  • Dlaczego “Czas na stronie” kłamie i co stosować zamiast niego?
  • Jakie raporty są przydatne, a którymi nie zawracać sobie głowy?

#3: Konfiguracja Google Analytics

  • Jakie są typowe błędy w konfiguracji GA i jak ich uniknąć?
  • Które filtry oczyszczą Twoje dane ze śmieci?
  • O jakie ustawienia trzeba zadbać?
  • Dlaczego warto wdrażać GA przez Google Tag Manager?

#4: Zaawansowane analizy

  • Jak skonfigurować raporty niestandardowe?
  • Do czego przydają się segmenty zaawansowane i jak je stworzyć?
  • Ścieżki wielokanałowe, czyli ukryta prawda o efektywności źródeł ruchu

#5: Google Tag Manager

  • Jak osadzić kontener GTM na stronie?
  • Jak dodać podstawowy tag Google Analytics?
  • Jak dodać tag śledzący zdarzenie?

Komu się przyda Google Analytics?

Google Analytics to podstawowe narzędzie analityczne dla osób pracujących w marketingu online, e-commerce czy startupach.

Wiedza ze szkolenia będzie użyteczna w codziennej pracy dla:

  • Osób prowadzących startup lub sklep internetowy
  • Specjalisty PPC (Google Ads, Facebook Ads)
  • Social Media Managera
  • Digital Marketera
  • Specjalisty SEO
  • E-commerce Managera
  • Osób zlecających działania marketingowe zewnętrznym podmiotom

Szkolenie od praktyka

Na szkoleniu nie zaprzątam uczestnikom głowy niepotrzebnymi szczegółami. Skupiam się na tym, co przyda im się w codziennej pracy.

Na rzeczach, które mogą wdrożyć u siebie od razu po szkoleniu i widzieć pozytywne efekty.

Co wyróżnia moje szkolenia z Google Analytics:

  • 100% praktyki
  • Minimum teorii. Aby nie tracić na nią czasu, wysyłam materiały do przyswojenia przed szkoleniem.
  • Quizy. Podczas szkolenia kilka razy pojawia się quiz sprawdzający wiedzę z danego zakresu. Dzięki temu uczestnicy są bardziej zaangażowani i lepiej przyswajają wiedzę
  • Ćwiczenia praktyczne. Formuła pod tytułem “Ja klikam, Wy patrzycie” ma swoje ograniczenia. W trakcie szkolenia uczestnicy sami konfigurują raporty i analizują dane, a później wspólnie omawiamy ich wnioski. To skuteczniejsze, niż samo słuchanie i klikanie po interfejsie.
  • Dedykowany program. Dopasuję szkolenie do aktualnego poziomu wiedzy uczestników, a także ich celów i roli w firmie.
  • Możliwość pracy na danych Twojej firmy. Jeśli chcesz, pokażę przykłady z Google Analytics Twojej firmy. Dzięki temu uczestnicy łatwiej nauczą się Analyticsa. Będą też mogli wykorzystać wiedzę już na kolejny dzień, aby poprawić efektywność działań firmy.

Czas trwania szkolenia jest uzależniony od jego zakresu. Jeden dzień szkoleniowy to 6 godzin (w tym 4,5h szkolenia i 1,5h przerw kawowych + przerwy obiadowej).

Mało? Tak się wydaje. Ale lepiej jest nauczyć mniej, a skutecznie, niż przemęczyć uczestników, którzy będą przeładowani nowymi informacjami i niewiele zapamiętają.

Miejsce szkolenia

Chętnie poprowadzą szkolenie w siedzibie Twojej firmy. Istnieje też możliwość przeprowadzenia go w salce konferencyjnej w Twoim mieście (za dodatkową opłatą i w zależności od dostępnych terminów).

Szkolenia z Google Analytics prowadzę w całej Polsce.

Kim jestem?

Sporą część swojego czasu pracy spędzam przy Google Analytics. Analizy danych, audyty i konfiguracja tego narzędzia to mój chleb powszedni.

Ponad 5 lat doświadczenia w branży analitycznej sprawiają, że potrafię ocenić, co jest w Google Analytics ważne, a co można pominąć.

  • 5 lat doświadczenia w analityce internetowej
  • Autor kursu online z Google Tag Manager
  • Ponad 500 przeszkolonych osób
  • Wykładowca na studiach podyplomowych

Szkoliłem specjalistów z Opera Software, Making Waves czy KatalogMarzeń.pl.

Prowadziłem zajęcia na studiach podyplomowych:

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Wyższe Szkoły Bankowe w Poznaniu

Współpracowałem między innymi z:

Adecco, ZnanyLekarz, Oney S.A., E-point S.A., Koszulkowo, Pixel-box

Otrzymaj wycenę szkolenia

Szkolenie z Google Analytics dla Twojej firmy brzmi jak strzał w dziesiątkę?

A może masz pytania?

Napisz do mnie. Omówimy Twoje potrzeby i przygotuję wycenę szkolenia dedykowanego.

* pole wymagane