Kurs online Google Tag Manager
Naucz się samodzielnie wdrażać na stronie tagi śledzące: od Google Analytics, przez piksela Facebooka i konwersje Google Ads, aż po zaawansowane kody.
Ten kurs to:
➡️ 100+ praktycznych lekcji wideo
➡️ 7+ godzin materiałów
➡️ Dostęp na 12 miesięcy
➡️ Certyfikat ukończenia w PDF
➡️ Dostęp do grupy wsparcia na FB
Jak obecnie zarządzasz tagami? 🧰
Typowa historia, jaką spotykam, być może dotyczy też Ciebie.
1. Chcesz wdrożyć kody konwersji Google Ads, bo na ASAPie trzeba ruszyć z kampanią.
2. Zgłaszasz to do programistów.
3. Zadanie dostaje niski priorytet.
4. Czekasz. 🙂
5. Czekasz.. 😐
6. Czekasz… 😠
7. Programista dodaje kod.
8. Coś nie działa. 😒
9. Wysyłasz instrukcje do poprawek.
10. Czekasz. 😡
11. Programista wdraża.
12. Wreszcie działa!
Czas realizacji? Dwa tygodnie. Uwierz mi – da się szybciej.
I to bez angażowania programisty!
Problemy stron bez wdrożonego GTM 🚨
Strony internetowe bez wdrożonego Google Tag Manager borykają się z różnymi problemami. Przykłady?
- Nikt do końca nie wie, jakie kody śledzące (i gdzie) zostały umieszczone.
- Konwersje się nie zliczają, chociaż teoretycznie kod konwersji został kiedyś wrzucony przez programistę na stronę podziękowania (i wciąż tam jest).
- Google Analytics mierzy tylko odsłony, przez co potencjał narzędzia pozostaje niewykorzystany.
- Możliwości targetowania ankiet on-site są ograniczone tylko do reguł dotyczących adresu URL – bo kod narzędzia – wrzucony w sekcję head – uruchamia się na każdej podstronie.
- Zarządzanie oddzielnymi usługami Google Analytics dla stron w różnych wersjach językowych to koszmar przez duże K.
Stań się osobą, która potrafi rozwiązać te bolączki! 🦸🏻
Dla kogo jest ten kurs? 🧑
Czego się nauczysz? 🎓 Między innymi:
✅ Zainstalować GTM na stronie
✅ Skonfigurować śledzenie zdarzeń Universal Analytics i Google Analytics 4
✅ Monitorować każdą interakcję ze stroną, jaka jest dla Ciebie istotna (kliknięcia, wideo, scrollowanie, formularze, przyciski, menu, etc.)
✅ Dodać tagi konwersji Google Ads, piksel Facebooka, Snapchata czy LinkedIn
✅ Specyfikować dataLayer i komunikować się z programistami
✅ Mierzyć wysyłki formularzy kontaktowych
✅ Poradzić sobie, gdy gotowe wtyczki do dataLayer nie dają rady
✅ Korzystać z pełni możliwości, jakie dają tagi, zmienne i reguły w GTM
✅ Optymalizować czas potrzebny na wdrożenie
✅ Bezpiecznie pracować z GTM, aby niczego nie popsuć
Agenda kursu 📖
Kurs składa się z 8 modułów. Od podstaw do poziomu średnio-zaawansowanego. Lekcje mają zazwyczaj długość 3-5 minut. Konkret i praktyka – bez lania wody.
Dlaczego miałbyś się uczyć akurat ode mnie? 🤔
Zawartość pakietu i cena 🎁
W pakiecie otrzymujesz:
✅ 7+ godzin materiałów wideo.
✅ 100+ lekcji trwających zazwyczaj 3-5 minut – zawsze znajdziesz chwilę na naukę.
✅ Quiz sprawdzający wiedzę po każdym module.
✅ Dostęp na 12 miesięcy.
✅ Regularne aktualizacje kursu (wraz ze zmianami w GA4 będę dodawać nowe lekcje i aktualizować informacje, które tego wymagają)
✅ Certyfikat ukończenia kursu (PDF)
✅ Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku.
861 zł brutto
Formy płatności: szybki przelew (Tpay), Blik, karta płatnicza.
Potrzebujesz proformy? Napisz na poczta@damianrams.pl
Jeśli kurs nie spełni Twoich oczekiwań, daj znać w ciągu 30 dni od daty zakupu i otrzymasz 100% zwrotu.