Badania UX w dzisiejszych czasach powinny być znane nie tylko UX / UI Designerom, ale każdemu, kto ma styczność z tworzeniem stron internetowych czy aplikacji mobilnych.

Nawet jeśli samodzielnie nie będziesz prowadzić takich badań, to warto mieć świadomość istniejących metodologii oraz sposobu, w jaki można je wykorzystać do tworzenia produktów cyfrowych, które użytkownicy po prostu uwielbiają.

Czytaj dalej →

Growth hacking to tylko modny buzzword, czy może wartościowa technika marketingowa, umożliwiająca dynamiczny wzrost firmy? Z tego artykułu dowiesz się kim jest growth hacker, czym się zajmuje i jak w praktyce wykorzystać tę metodę do rozwijania biznesu.

Czytaj dalej →

Wyrażenia regularne (regex) występują nie tylko w językach programowania, ale także w różnych narzędziach marketingowych. Nie wyobrażam sobie bez nich pracy z Google Analytics. Parafrazując znane powiedzonko, marketer bez wyrażeń regularnych bywa jak żołnierz bez karabinu.

Czytaj dalej →

Termin UI Design zwykle jest wymieniany jednym tchem razem z UX. Internet coraz mocniej zaznacza swoją obecność w różnych obszarach naszego życia (jak zakupy, rozrywka czy edukacja), stąd też powstaje coraz więcej cyfrowych interfejsów. Dbają o nie osoby pracujące jako UI Designer.

O co chodzi w UI Design, dlaczego jest on ważny, co obejmuje i jakie narzędzia oraz kompetencje są potrzebne do projektowania interfejsów?

Czytaj dalej →

UX, czyli User Experience – termin nieco enigmatyczny, ale tak naprawdę każdy z nas spotyka się z nim na co dzień, korzystając z produktów, usług, stron internetowych i aplikacji mobilnych.

W tym artykule szczegółowo opisuję czym jest UX, jakie korzyści niesie dla biznesu, jak wpływa na konwersję i gdzie można się go nauczyć.

Czytaj dalej →

Po co korzystać z Google Data Studio, skoro mamy Google Analytics? Świetnie ujął to Mateusz Muryjas w dyskusji na grupie Skuteczna strona WWW:

GDS to narzędzie dla klienta, w odróżnieniu od GA, do którego nikt z C-level nie będzie zaglądał.

Wizualizacja danych pozwala w angażujący sposób opowiedzieć historię, która kryje się w enigmatycznych, szarych tabelach. Do tego dochodzi oszczędność czasu i automatyzacja raportowania. I to wszystko w darmowym narzędziu. Tak – powinieneś znać Google Data Studio.

Czytaj dalej →