W Google Analytics 4 nie znajdziesz współczynnika konwersji. Tak, dobrze przeczytałeś. Brakuje w GA4 tej podstawowej metryki.

Bardziej spodziewałbym się hiszpańskiej inkwizycji, niż takiego obrotu spraw, ale niemniej na dzień dzisiejszy (19 maja 2022 r.) tej metryki próżno szukać w GA4.

Ale spokojnie, jest na to rozwiązanie. Mało wygodne, ale jest. Pokażę Ci je w tym artykule.

Czytaj dalej →

Google Analytics 4 to sporo nowości i zmian w stosunku do Universal Analytics. W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o nowe narzędzie analityczne od Google.

Ważne! Jeśli masz pytanie o GA4, którego brakuje w artykule, zadaj je koniecznie w komentarzu. Zaktualizuję wtedy artykuł o nową odpowiedź.

Będę wdzięczny za Twój aktywny wkład w tworzenie treści edukacyjnych o GA4!

Czytaj dalej →

Wymiary niestandardowe – czy warto sobie nimi zaprzątać głowę? Jeszcze jak! To dzięki niestandardowym informacjom Google Analytics pokazuje najwięcej mocy. 

Bo nie ma nic lepszego, niż raporty idealnie skrojone na miarę danego biznesu. Dowiedz się, jak w praktyce wdrożyć wymiary niestandardowe.

Czytaj dalej →

Enhanced E-commerce (Ulepszony E-commerce w polskiej wersji GA) to absolutna perełka 🤩. To najlepsza funkcjonalność w Google Analytics (Universal Analytics).

To masa przydatnych raportów, metryk i wymiarów dotyczących zachowania użytkowników w sklepie internetowym.

Szkoda, że tak często moduł nie jest wdrożony w ogóle (lub ma błędy) i sklepy internetowe nie wykorzystują jego mocy, aby optymalizować konwersję.

Czytaj dalej →