Dane ecommerce w Google Analytics 4 to temat równie ciekawy, co Ulepszony E-commerce w Universal Analytics. Z pozoru prosty (instalujesz dataLayer, tagi w GTM i działa), w praktyce pełen haczyków i pułapek.

Ten artykuł będzie głównie o aspekcie wdrożeniowym ze strategicznego punktu widzenia. Obecnie mamy tutaj całkiem spore zamieszanie. Przedstawię Ci najważniejsze punkty, dzięki którym decyzja o sposobie wdrożenia śledzenia ecommerce w GA4 będzie dla Ciebie łatwiejsza.

A już na pewno unikniesz kosztownych błędów i frustracji na zasadzie „miało być proste i działać, a nie działa”.

Czytaj dalej →

Google Analytics 4 to sporo nowości i zmian w stosunku do Universal Analytics. W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o nowe narzędzie analityczne od Google.

Ważne! Jeśli masz pytanie o GA4, którego brakuje w artykule, zadaj je koniecznie w komentarzu. Zaktualizuję wtedy artykuł o nową odpowiedź.

Będę wdzięczny za Twój aktywny wkład w tworzenie treści edukacyjnych o GA4!

Czytaj dalej →

Wymiary niestandardowe – czy warto sobie nimi zaprzątać głowę? Jeszcze jak! To dzięki niestandardowym informacjom Google Analytics pokazuje najwięcej mocy. 

Bo nie ma nic lepszego, niż raporty idealnie skrojone na miarę danego biznesu. Dowiedz się, jak w praktyce wdrożyć wymiary niestandardowe.

Czytaj dalej →