Wymiary niestandardowe – czy warto sobie nimi zaprzątać głowę? Jeszcze jak! To dzięki niestandardowym informacjom Google Analytics pokazuje najwięcej mocy. 

Bo nie ma nic lepszego, niż raporty idealnie skrojone na miarę danego biznesu. Dowiedz się, jak w praktyce wdrożyć wymiary niestandardowe.

Czytaj dalej →

Enhanced E-commerce (Ulepszony E-commerce w polskiej wersji GA) to absolutna perełka 🤩. To najlepsza funkcjonalność w Google Analytics (Universal Analytics).

To masa przydatnych raportów, metryk i wymiarów dotyczących zachowania użytkowników w sklepie internetowym.

Szkoda, że tak często moduł nie jest wdrożony w ogóle (lub ma błędy) i sklepy internetowe nie wykorzystują jego mocy, aby optymalizować konwersję.

Czytaj dalej →

Google Analytics 4 jest z nami już od dłuższego czasu, tak więc najwyższa pora, aby coś o tym narzędziu skrobnąć na blogu.

Zacząłem pisać ten artykuł i nagle konspekt zrobił się tak długi, że postanowiłem go podzielić na kilka mniejszych. 

Także na start miękkie wejście w temat – podstawowe kwestie, moja rekomendacja co do tego, czy warto się na Google Analytics 4 przełączyć oraz rozwianie czterech kluczowych pytań / wątpliwości.

Czytaj dalej →