Inbound marketing powstał w odpowiedzi na malejącą skuteczność tradycyjnych form reklamy. Firmy potrzebowały czegoś, co przyciągnie użytkowników do ich marek, ale jednocześnie nie będzie nachalne. Wartościowe treści odpowiadające w pełni na potrzeby użytkowników stały się strzałem w dziesiątkę.

Czytaj dalej →

Marketing szeptany jest przydatny, jeśli zależy Ci na skutecznym zaangażowaniu odbiorców do rozmów o Twojej marce lub konkretnym produkcie. Działa jak plotka i pozwala skutecznie zwiększać świadomość firmy wśród konsumentów.

Ale tak jak z plotką, przy marketingu szeptanym trzeba mieć się na baczności. Jak dobrze wykorzystać buzz marketing w promocji firmy?

Czytaj dalej →

Dobrze zoptymalizowana kampania marketingowa buduje unikatowy wizerunek marki w oczach klientów i poszerza zasięgi. Zanim jednak rozpoczniesz jakiekolwiek działania, warto zapoznać się z najważniejszymi elementami marketingu mix. Dzięki temu firmy są w stanie lepiej dopasować swoją strategię do rynku i oczekiwań klientów.

Czytaj dalej →

Badania UX w dzisiejszych czasach powinny być znane nie tylko UX / UI Designerom, ale każdemu, kto ma styczność z tworzeniem stron internetowych czy aplikacji mobilnych.

Nawet jeśli samodzielnie nie będziesz prowadzić takich badań, to warto mieć świadomość istniejących metodologii oraz sposobu, w jaki można je wykorzystać do tworzenia produktów cyfrowych, które użytkownicy po prostu uwielbiają.

Czytaj dalej →

Growth hacking to tylko modny buzzword, czy może wartościowa technika marketingowa, umożliwiająca dynamiczny wzrost firmy? Z tego artykułu dowiesz się kim jest growth hacker, czym się zajmuje i jak w praktyce wykorzystać tę metodę do rozwijania biznesu.

Czytaj dalej →