Google Analytics 4 jest z nami już od dłuższego czasu, tak więc najwyższa pora, aby coś o tym narzędziu skrobnąć na blogu.

Zacząłem pisać ten artykuł i nagle konspekt zrobił się tak długi, że postanowiłem go podzielić na kilka mniejszych. 

Także na start miękkie wejście w temat – podstawowe kwestie, moja rekomendacja co do tego, czy warto się na Google Analytics 4 przełączyć oraz rozwianie czterech kluczowych pytań / wątpliwości.

Czytaj dalej →

Inbound marketing powstał w odpowiedzi na malejącą skuteczność tradycyjnych form reklamy. Firmy potrzebowały czegoś, co przyciągnie użytkowników do ich marek, ale jednocześnie nie będzie nachalne. Wartościowe treści odpowiadające w pełni na potrzeby użytkowników stały się strzałem w dziesiątkę.

Czytaj dalej →

Marketing szeptany jest przydatny, jeśli zależy Ci na skutecznym zaangażowaniu odbiorców do rozmów o Twojej marce lub konkretnym produkcie. Działa jak plotka i pozwala skutecznie zwiększać świadomość firmy wśród konsumentów.

Ale tak jak z plotką, przy marketingu szeptanym trzeba mieć się na baczności. Jak dobrze wykorzystać buzz marketing w promocji firmy?

Czytaj dalej →

Dobrze zoptymalizowana kampania marketingowa buduje unikatowy wizerunek marki w oczach klientów i poszerza zasięgi. Zanim jednak rozpoczniesz jakiekolwiek działania, warto zapoznać się z najważniejszymi elementami marketingu mix. Dzięki temu firmy są w stanie lepiej dopasować swoją strategię do rynku i oczekiwań klientów.

Czytaj dalej →