Google Analytics 4 – śledzenie danych ecommerce

Google Analytics 4 – śledzenie danych ecommerce

Dane ecommerce w Google Analytics 4 to temat równie ciekawy, co Ulepszony E-commerce w Universal Analytics. Z pozoru prosty (instalujesz dataLayer, tagi w GTM i działa), w praktyce pełen haczyków i pułapek. Ten artykuł będzie głównie o aspekcie wdrożeniowym ze strategicznego punktu widzenia. Obecnie mamy tutaj całkiem spore zamieszanie. Przedstawię Ci najważniejsze punkty, dzięki którym decyzja…

Google Analytics i rozbieżności w danych – skąd się biorą?

Google Analytics i rozbieżności w danych – skąd się biorą?

Niektórzy wymagają od Google Analytics czegoś niemożliwego – czyli idealnych danych. W końcu skoro jesteśmy w świecie cyfrowym, to wszystko da się dokładnie zmierzyć, prawda? No nieprawda. W tym artykulę wyjaśnię, co sprawia, że dane w Google Analytics 4 nie są i nigdy nie będą idealnie zbieżne z rzeczywistością.

Google Analytics 4 – pytania i odpowiedzi (FAQ)

Google Analytics 4 – pytania i odpowiedzi (FAQ)

Google Analytics 4 to sporo nowości i zmian w stosunku do Universal Analytics. W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o nowe narzędzie analityczne od Google. Ważne! Jeśli masz pytanie o GA4, którego brakuje w artykule, zadaj je koniecznie w komentarzu. Zaktualizuję wtedy artykuł o nową odpowiedź. Będę wdzięczny za Twój aktywny wkład w tworzenie…

Skuteczne przygotowanie kampanii produktowej. Co jest niezbędne do jej uruchomienia? [wpis gościnny]

Skuteczne przygotowanie kampanii produktowej. Co jest niezbędne do jej uruchomienia? [wpis gościnny]

Od momentu wprowadzenia formatu kampanii produktowych możliwości sektora e-commerce wzrosły w sposób znaczący. Również dla klienta docelowego możliwość zapoznania się chociażby z ceną produktu jeszcze przed odwiedzinami w sklepie stała się wyjątkowo komfortową sytuacją.