Dobrze zoptymalizowana kampania marketingowa buduje unikatowy wizerunek marki w oczach klientów i poszerza zasięgi. Zanim jednak rozpoczniesz jakiekolwiek działania, warto zapoznać się z najważniejszymi elementami marketingu mix. Dzięki temu firmy są w stanie lepiej dopasować swoją strategię do rynku i oczekiwań klientów.

Czytaj dalej →

Makieta UX to istotny element procesu budowania strony internetowej czy aplikacji. Tworzenie makiet jest ważną umiejętnością dla UX designerów, ale przydać się może każdemu, kto chciałby w wizualny sposób przedstawić swój pomysł na layout.

Czytaj dalej →

Badania UX w dzisiejszych czasach powinny być znane nie tylko UX / UI Designerom, ale każdemu, kto ma styczność z tworzeniem stron internetowych czy aplikacji mobilnych.

Nawet jeśli samodzielnie nie będziesz prowadzić takich badań, to warto mieć świadomość istniejących metodologii oraz sposobu, w jaki można je wykorzystać do tworzenia produktów cyfrowych, które użytkownicy po prostu uwielbiają.

Czytaj dalej →

Growth hacking to tylko modny buzzword, czy może wartościowa technika marketingowa, umożliwiająca dynamiczny wzrost firmy? Z tego artykułu dowiesz się kim jest growth hacker, czym się zajmuje i jak w praktyce wykorzystać tę metodę do rozwijania biznesu.

Czytaj dalej →

Wyrażenia regularne (regex) występują nie tylko w językach programowania, ale także w różnych narzędziach marketingowych. Nie wyobrażam sobie bez nich pracy z Google Analytics. Parafrazując znane powiedzonko, marketer bez wyrażeń regularnych bywa jak żołnierz bez karabinu.

Czytaj dalej →