Enhanced E-commerce w Google Analytics – to musi mieć każdy sklep

Enhanced E-commerce w Google Analytics – to musi mieć każdy sklep

Enhanced E-commerce (Ulepszony E-commerce w polskiej wersji GA) to absolutna perełka 🤩. To najlepsza funkcjonalność w Google Analytics (Universal Analytics). To masa przydatnych raportów, metryk i wymiarów dotyczących zachowania użytkowników w sklepie internetowym. Szkoda, że tak często moduł nie jest wdrożony w ogóle (lub ma błędy) i sklepy internetowe nie wykorzystują jego mocy, aby optymalizować konwersję.

Wdrażanie Google Analytics na 5 sposobów – który jest najlepszy?

Wdrażanie Google Analytics na 5 sposobów – który jest najlepszy?

Wdrożenie Google Analytics – co to w praktyce oznacza? Otóż nie zawsze to samo. Technik i sposobów na wpięcie analityki jest kilka. Znajomość pełnego wachlarza rozwiązań to dla marketera czy analityka cenna umiejętność – pozwala dostosować się do sytuacji i zainstalować śledzenie nawet wtedy, gdy ktoś mówi, że „się nie da”.

Szybki i bezpieczny hosting stron WWW – jak wpływa na konwersję, sprzedaż i skuteczność strony?

Szybki i bezpieczny hosting stron WWW – jak wpływa na konwersję, sprzedaż i skuteczność strony?

Zwiększanie zainteresowania produktem lub usługą to nadrzędny cel przyświecający działaniom marketingowym. Chodzi w końcu o to, aby pieniądze przeznaczone na marketing przekuwały się w nowych klientów, nowe zlecenia, wyższe wyniki sprzedażowe. W jaki sposób wpływa na to hosting?

Marketing szeptany – kompletny przewodnik

Marketing szeptany – kompletny przewodnik

Marketing szeptany jest przydatny, jeśli zależy Ci na skutecznym zaangażowaniu odbiorców do rozmów o Twojej marce lub konkretnym produkcie. Działa jak plotka i pozwala skutecznie zwiększać świadomość firmy wśród konsumentów. Ale tak jak z plotką, przy marketingu szeptanym trzeba mieć się na baczności. Jak dobrze wykorzystać buzz marketing w promocji firmy?