Analityka internetowa – co to jest

analityka internetowa

Analityka internetowa sprawi, że lepiej zrozumiesz swój biznes. Sprawdzisz, co działa i czego robić więcej, a z czym dać sobie spokój.

Faktem jest, że spędzając czas na analizie danych bezpośrednio nie wygenerujesz dla firmy lepszych wyników.

Ale wnioski z analiz pozwolą Ci działać efektywniej. Identycznym nakładem pracy uzyskasz lepsze rezultaty.

Read more

35+ narzędzi analitycznych dla marketera

narzedzia analityczne

Narzędzia analityczne – są ich na rynku setki. W tym artykule znajdziesz listę 37 wybranych narzędzi do testów A/B, analityki, optymalizacji konwersji, heatmap i ankiet.

Pamiętaj o najważniejszym – narzędzia nie wykonają za Ciebie pracy. Musisz poświęcić czas na analizy i wyciągnięcie wniosków. Ale dobrze dobrany software ułatwi zbieranie danych i przyspieszy ich obrobienie.

Read more

Copywriting – co to jest i jak wpływa na konwersję

maszyna do pisania

Copywriting ma ogromny wpływ na konwersję. O dziwo, wiele stron internetowych to szablony wypełnione “jakąś” treścią. To błąd.

Nic tak dobrze nie sprzedaje, jak świetnie napisany tekst. I to jest właśnie esencja copywritingu. Pisanie tekstów, które sprzedają.

Ulepszenie tekstów na stronie to najprostszy sposób na to, żeby podnieść współczynnik konwersji (bez mitycznego wsparcia programistów!).

Read more

Skuteczna strona internetowa – 12 niby-oczywistych elementów, o które musisz zadbać

strona internetowa na monitorze

Skuteczna strona internetowa to taka, która dobrze konwertuje. Czyli zamienia wysoki odsetek odwiedzających w klientów (lub leady).

Mówi się, że każda branża czy strona internetowa jest unikalna. Jest w tym sporo prawdy.

Fundamentalne zasady skutecznych stron internetowych są jednak identyczne niezależnie od branży i kontekstu.

Sprawdź, ile z 12 cech skutecznej strony internetowej posiada Twój serwis.

Read more