UI Design – czyli czym zajmuje się UI Designer?

UI Design – czyli czym zajmuje się UI Designer?

Termin UI Design zwykle jest wymieniany jednym tchem razem z UX. Internet coraz mocniej zaznacza swoją obecność w różnych obszarach naszego życia (jak zakupy, rozrywka czy edukacja), stąd też powstaje coraz więcej cyfrowych interfejsów. Dbają o nie osoby pracujące jako UI Designer. O co chodzi w UI Design, dlaczego jest on ważny, co obejmuje i jakie narzędzia oraz…

UX, czyli User Experience

UX, czyli User Experience

UX, czyli User Experience – termin nieco enigmatyczny, ale tak naprawdę każdy z nas spotyka się z nim na co dzień, korzystając z produktów, usług, stron internetowych i aplikacji mobilnych. W tym artykule szczegółowo opisuję czym jest UX, jakie korzyści niesie dla biznesu, jak wpływa na konwersję i gdzie można się go nauczyć.

Google Data Studio, czyli jak zaoszczędzić czas na raportowaniu

Google Data Studio, czyli jak zaoszczędzić czas na raportowaniu

Po co korzystać z Google Data Studio, skoro mamy Google Analytics? Świetnie ujął to Mateusz Muryjas w dyskusji na grupie Skuteczna strona WWW: GDS to narzędzie dla klienta, w odróżnieniu od GA, do którego nikt z C-level nie będzie zaglądał. Wizualizacja danych pozwala w angażujący sposób opowiedzieć historię, która kryje się w enigmatycznych, szarych tabelach. Do…

Google Tag Manager – jak wdrożyć i używać

Google Tag Manager – jak wdrożyć i używać

Google Tag Manager to najlepszy przyjaciel marketera, analityka czy właściciela sklepu internetowego. Pozwala dodać na stronę potrzebne tagi i skrypty z pominięciem programisty, co oszczędza sporo czasu i przyspiesza działanie. Aż trudno uwierzyć, że to narzędzie jest darmowe. Jeśli jeszcze nie korzystasz z GTM, to najwyższa pora to zmienić.

Lejek konwersji – 3 sposoby na mierzenie w Google Analytics

Lejek konwersji – 3 sposoby na mierzenie w Google Analytics

Lejek konwersji, który przechodziłoby 100% użytkowników? Nie widziałem takiego. Wniosek? Zawsze jest pole do poprawy. Warto więc go mierzyć w Google Analytics. Nie mierząc kolejnych kroków w lejku nie wiesz, gdzie uciekają potencjalni klienci. Warto zdiagnozować etapy, na których użytkownicy tracą zainteresowanie. To pierwszy krok do ich poprawy i zwiększenia współczynnika konwersji.