Jak optymalizować konwersję na stronach o niskim ruchu – 7 porad
Masz za niski ruch na testy A/B? Głowa do góry – wciąż możesz poprawiać współczynnik konwersji. Przedstawię Ci 7 porad na temat optymalizacji konwersji dla stron o małym ruchu.
Masz za niski ruch na testy A/B? Głowa do góry – wciąż możesz poprawiać współczynnik konwersji. Przedstawię Ci 7 porad na temat optymalizacji konwersji dla stron o małym ruchu.
Regularnie dostaję zapytania o audyt UX. Najczęściej powodem zgłoszenia się do mnie jest jedna z 4 sytuacji. Może Twoja firma jest w którejś z nich?
95% instalacji Google Analytics ma błędy. I to poważne. Poznaj najpopularniejsze trzy i sprawdź, czy nie obniżają wiarygodności Twoich danych.
Aby użytkownik coś od Ciebie kupił, musi to najpierw zrozumieć. Jak zwiększyć konwersję dzięki poprawie czytelności? Wyeliminuj problemy przedstawione w tym artykule.
Dużo czytasz, ale mało z tego wynika? Też tak miałem. Teraz stosuję 5 prostych metod, dzięki którym książki zasilają mój progres w różnych obszarach życia. I u Ciebie też to zadziała
Robisz testy A/B, ale efektów brak? Nie jesteś sam. Sporo firm popełnia podstawowe błędy w testach A/B. Sprawdź, czy też jesteś w tej grupie.
Ankiety wśród klientów narzędzie, dzięki któremu zwiększysz konwersję i rozwiniesz biznes. Dowiedz się jak je wykorzystać.
Dziś wyjątkowo nie będę zanudzał o analityce internetowej 🙂 Temat artykułu to praca zdalna. W lipcu 2017 zacząłem pracować w 100% zdalnie. Minęło 9 miesięcy. To dobry moment, żeby podsumować wnioski z tego okresu.
Prowadzisz sklep internetowy? Piszesz bloga? Najlepsze efekty uzyskasz oferując takie produkty lub treści, jakich poszukują Twoi odbiorcy. Raport Wyszukiwanie w witrynie w Google Analytics Ci to podpowie.
Prowadzisz bloga prywatnego lub firmowego? Zajmujesz się content marketingiem? Jedyne, co sprawdzasz w Google Analytics to odsłony wpisów, współczynnik odrzuceń i średni czas na stronie? Ten poradnik jest dla Ciebie.