Jak wykluczyć bramki płatności z odesłań w Google Analytics (i dlaczego to ważne)

Jak wykluczyć bramki płatności z odesłań w Google Analytics (i dlaczego to ważne)

Rekord, jaki widziałem w odsetku konwersji przypisanych do błędnego źródła ruchu w Google Analytics, to aż 37%! Analiza efektywności reklam czy SEO w takiej sytuacji jest niemożliwa. Być może tak wygląda też Twój Google Analytics? Musisz to sprawdzić (i naprawić). Problem to przypisywanie przez GA konwersji do źródła ruchu będącego bramką płatności, bankiem lub programem pocztowym. Z…

Jak zainstalować piksel Facebooka przez Google Tag Manager i wykluczyć adres IP z remarketingu

Jak zainstalować piksel Facebooka przez Google Tag Manager i wykluczyć adres IP z remarketingu

Piksel Facebooka daje szersze możliwości targetowania reklam, w tym pozwala na remarketing. Najlepiej zainstalować go przez Google Tag Manager. Dowiedz się jak to poprawnie zrobić oraz jak wykluczyć pracowników Twojej firmy z remarketingu.