To świetnie trafiłeś! Jako konsultant pomagam firmom w analityce internetowej opartej o Google Analytics 4 i pokrewne narzędzia: Google Tag Manager, Data Studio i BigQuery.

Sprawdź moją ofertę na wdrożenie Google Analytics lub umów się na konsultacje z analityki.

Chcesz się nauczyć Google Analytics 4? Zajrzyj na bloga o analityce lub dołącz do kursu online o GA4.

Zaufali mi między innymi:

Przeczytaj case studies ze współprac »

Referencje

Współpraca z Damianem to poczucie
bezpieczeństwa oraz zapewnienie ogromnej wiedzy i doświadczenia, dzięki którym nasz niełatwy projekt zakończył się sukcesem.

Anita Wata

Head of Customer Success, QuarticOn S.A.

Jeśli masz problemy z Enhanced E-commerce lub GTM, Damian na pewno będzie w stanie pomóc. Oprócz dokładnych rekomendacji możesz też liczyć na to, że Damian z dużą dokładnością omówi sposób rozwiązania, co w moim przypadku było bardzo pomocne.

Łukasz Krzymiński

Digital Analytics Executive, Estyl.pl

W naszej współpracy szczególnie doceniam podejście ukierunkowane na cele Katalogu Marzeń. Z góry określiliśmy, że ważne jest dla nas, aby wewnętrzny zespół nabył kompetencje dot. konkretnych narzędzi analitycznych, co się w pełni udało.

Joanna Borucka

Chief Experiences Officer, Katalog Marzeń

Z Damianem współpracowałem wprowadzając kolejną edycję kursu i chciałem wykorzystać przy tym GTM. Nie znałem się na tym, ale Damian zadał na początku kilka podstawowych pytań, a potem zrobił to co potrzeba. A nawet więcej, bo zasugerował też dodatkowe modyfikacje, o których nie wiedziałem, że są możliwe. Uwielbiam pracować z tak proaktywnymi osobami. 

Dominik Juszczyk

Właściciel, Near-Perfect Performance

Współpraca z Damianem jest profesjonalna i zawsze w miłej atmosferze. Damian jest świetnym ekspertem – efektywnie wdraża rozwiązania analityczne i potrafi rozwiązywać napotkane problemy. To specjalista, który nie ustaje w rozwoju i daje gwarancję rzetelnego doradztwa. Absolutnie polecam!

Marcin Dukat

Właściciel, Velocity E-commerce

Blogi i podcasty

Regularnie publikuję wpisy gościnne na blogach o marketingu w Polsce i za granicą. Pisałem m.in. dla:

  • SocialTigers.pl
  • TakaOto.pro
  • Marczak.me
  • Marketingibiznes.pl
  • WojtekKutyla.pl
  • Wishpond.com
  • Optimizely.com
  • DecibelInsight.com
  • Convert.com

Byłem dwukrotnym gościem podcastu Firma On-Line, prowadzonego przez Agatę Chmielewską.

Wystąpienia publiczne

Występowałem na konferencjach takich jak:

  • XXI Kongres Badaczy
  • #digitalfest
  • Czwartek Social Media w Krakowie
  • Czwartek Social Media w Łodzi
  • Konferencja Właścicieli Firm Edukacyjnych

Szkolenia z analityki i optymalizacji konwersji

Prowadziłem szkolenia otwarte i zamknięte, a także zajęcia na studiach podyplomowych dla studentów następujących uczelni:

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Wyższe Szkoły Bankowe w Poznaniu
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Łącznie przeszkoliłem ponad 300 osób. Chętnie przeprowadzę dla Twojej firmy szkolenie z Google Analytics.

Blog o analityce internetowej

Prowadzę też własnego bloga o analityce internetowej i optymalizacji konwersji, który obecnie notuje około 5 000 wizyt miesięcznie.

Sprawdź najnowsze wpisy blogowe:

Najważniejsze artykuły:

Znajdziesz mnie na LinkedIn i Facebooku. Dołącz też do mojej grupy na Facebooku – Skuteczna strona www [Analytics | CRO | UX].