To świetnie trafiłeś! Jako konsultant pomagam firmom w analityce internetowej opartej o Google Analytics 4 i pokrewne narzędzia: Google Tag Manager, Data Studio i BigQuery.
Sprawdź moją ofertę na wdrożenie Google Analytics lub umów się na konsultacje z analityki.
Chcesz się nauczyć Google Analytics 4? Zajrzyj na bloga o analityce lub dołącz do kursu online o GA4.
Zaufali mi między innymi:
Przeczytaj case studies ze współprac »
Referencje
Współpraca z Damianem to poczucie
bezpieczeństwa oraz zapewnienie ogromnej wiedzy i doświadczenia, dzięki którym nasz niełatwy projekt zakończył się sukcesem.
Jeśli masz problemy z Enhanced E-commerce lub GTM, Damian na pewno będzie w stanie pomóc. Oprócz dokładnych rekomendacji możesz też liczyć na to, że Damian z dużą dokładnością omówi sposób rozwiązania, co w moim przypadku było bardzo pomocne.
W naszej współpracy szczególnie doceniam podejście ukierunkowane na cele Katalogu Marzeń. Z góry określiliśmy, że ważne jest dla nas, aby wewnętrzny zespół nabył kompetencje dot. konkretnych narzędzi analitycznych, co się w pełni udało.
Z Damianem współpracowałem wprowadzając kolejną edycję kursu i chciałem wykorzystać przy tym GTM. Nie znałem się na tym, ale Damian zadał na początku kilka podstawowych pytań, a potem zrobił to co potrzeba. A nawet więcej, bo zasugerował też dodatkowe modyfikacje, o których nie wiedziałem, że są możliwe. Uwielbiam pracować z tak proaktywnymi osobami.
Współpraca z Damianem jest profesjonalna i zawsze w miłej atmosferze. Damian jest świetnym ekspertem – efektywnie wdraża rozwiązania analityczne i potrafi rozwiązywać napotkane problemy. To specjalista, który nie ustaje w rozwoju i daje gwarancję rzetelnego doradztwa. Absolutnie polecam!
Blogi i podcasty
Regularnie publikuję wpisy gościnne na blogach o marketingu w Polsce i za granicą. Pisałem m.in. dla:
- SocialTigers.pl
- TakaOto.pro
- Marczak.me
- Marketingibiznes.pl
- WojtekKutyla.pl
- Wishpond.com
- Optimizely.com
- DecibelInsight.com
- Convert.com
Byłem dwukrotnym gościem podcastu Firma On-Line, prowadzonego przez Agatę Chmielewską.
Wystąpienia publiczne
Występowałem na konferencjach takich jak:
- XXI Kongres Badaczy
- #digitalfest
- Czwartek Social Media w Krakowie
- Czwartek Social Media w Łodzi
- Konferencja Właścicieli Firm Edukacyjnych
Szkolenia z analityki i optymalizacji konwersji
Prowadziłem szkolenia otwarte i zamknięte, a także zajęcia na studiach podyplomowych dla studentów następujących uczelni:
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Wyższe Szkoły Bankowe w Poznaniu
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Łącznie przeszkoliłem ponad 300 osób. Chętnie przeprowadzę dla Twojej firmy szkolenie z Google Analytics.
Blog o analityce internetowej
Prowadzę też własnego bloga o analityce internetowej i optymalizacji konwersji, który obecnie notuje około 5 000 wizyt miesięcznie.
Sprawdź najnowsze wpisy blogowe:
- Google Analytics 4 – śledzenie danych ecommerce
- Google Analytics i rozbieżności w danych – skąd się biorą?
- 5 błędów w konfiguracji Google Analytics 4
- Współczynnik konwersji w Google Analytics 4
- GA4 nie pokazuje przychodu! Co zrobić?
Najważniejsze artykuły:
- Optymalizacja konwersji – co to jest?
- Analityka internetowa
- Jak stworzyć skuteczny landing page
- Google Tag Manager
- Kluczowe Wskaźniki Efektywności (KPI)
Znajdziesz mnie na LinkedIn i Facebooku. Dołącz też do mojej grupy na Facebooku – Skuteczna strona www [Analytics | CRO | UX].