O mnie


Cześć! Nazywam się Damian Rams i od kilku lat zajmuję się analityką internetową oraz optymalizacją konwersji.

Zwiększam przychody firm dzięki danym

Na co dzień podnoszę skuteczność stron internetowych w oparciu o dane. Dzięki temu większy odsetek użytkowników kupuje produkt, wypełnia formularz kontaktowy lub zapisuje się na newsletter.

Jak to robię? Konfiguruję narzędzia takie jak Google Analytics czy Google Tag Manager, analizuję dane, stawiam rekomendacje, projektuję poprawione wersje stron, doglądam ich poprawnego wdrożenia i analizuję rezultaty.

Specjalizuje się w narzędziach Google Analytics i Google Tag Manager. Przeprowadziłem też dziesiątki testów A/B z wykorzystaniem m.in. Google Optimize czy Optimizely.

W skrócie: sprawiam, że dzięki danym firmy zarabiają więcej.

Pracowałem m.in. z:

  • ZnanyLekarz
  • Black Red White
  • Lix
  • HotelQuickly
  • RiseHigh
  • Domodi
  • Skąpiec
  • Virgin Mobile
  • Aleo
  • GoldenLine

Dzielę się wiedzą w Polsce i za granicą

Moje artykuły możesz znaleźć w mediach polskich i zagranicznych.

Prowadzę szkolenia

Przeszkoliłem ponad 300 osób z optymalizacji konwersji. Prowadzę szkolenia otwarte i zamknięte. Na szkoleniach zamkniętych dopasowuję materiał do potrzeb danej firmy.

Miałem też okazję prowadzić zajęcia dla studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Wyższych Szkół Bankowych w Poznaniu.

Czasem sobie odpoczywam

W wolnych chwilach przede wszystkim gram. Na gitarze basowej, w piłkę nożną i gry planszowe.

Lubię też dobrą kawę, długie spacery i pisanie.

Zacznij tutaj

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o optymalizacji konwersji, zacznij od tych artykułów:

Optymalizacja konwersji – co to jest?
7 mitów o optymalizacji konwersji
Analiza heurystyczna w optymalizacji konwersji

Potrzebujesz wsparcia analitycznego?

Skontaktuj się ze mną